Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, May 31, 2009

TRIP TO ALOR SETAR


SALAM semua..ari ni aku nk cerita pasal trip aku ke ALOR SETAR semalam..n balik arini..kejap je kn? g ikut rombongan bertunang..sepupu aku,abg eddy ngan org kedah..g naik flight ptg sampai sane je sedara jemput..dorg ader yg naik flt n ader yg g ngan kete..dok kt homestay..semuanya ditanggung oleh abg sepupu aku lah..da die nk sgt kitorg g,kene la support semua kn? hehe ;p

yg xbestnya,abg eddy aku nie xjoin pun..die keje kt oversea..xdpt lek..mase g umah tunang die tu,dorg tgh online web cam..abg eddy aku nk sgt tgk..sian die..kt sane kul 4PAGI!..die sanggup bersengkang mata nk tunggu kekasih atinyer disarungkan cincin oleh mummy nyer (chewah ayat! ;p)

*nie lah die tunangnyer.. ;) kak aida nama die*
lepas semua selesai, kitorang semua g PEKAN RABU..mula2 aku igtkan PASAR RABU..pastu aku ckpla kt adek aku mesti bukak ari rabu je tp upe2nye aku silap! hehe..leh thn gaklah tmpt die..ala2 kedai kt jln masjid india tu tp yg nie kedai bertingkat..lepas abeh shopping (sebenarnyer aku n adik aku beli tudung je..hehe!) dorang terus ke langkawi..naik feri..tp aku n family x ikut..lgpun ibu n adik2 keje sok..aku off lg tp malasla nk ikut..so kitorang lek ptg td..yg xbestnyer..flt lak delay..patot berlepas kul 5.40 tp flight sampai kul 5.40 gak..erm da la penat+ngantok..erm layan jerlah..tp akhirnya, selamat gak sampai..alhamdulillah

No comments:

Post a Comment