Lilypie Pregnancy tickers

Monday, May 11, 2009

TENSION!!!


assalamualaikum..hye! lame nyer tak jebguk blog..internet server kt umah down!..lamer lak tuh..igtkan sebab x bayar bil tp ader maser lg nk baya!..hehe..mcm2bende da terjadi sepanjang 2 mgu nie..da la semalam bergado ngan ramp sebab dorang xdpt info cancel offload beg..pekak ke aper dorang ni..3 kali aku kater canx, pastu ader la yg menjawab..pastu kata xde info lak..leh tanye lak tu sape kater canx..bodo ke ape?..dlm walkie manelaa aku tau sape yg bercakap..aku wat keje aku jer..nk cari gadolaa plak..bengong dorang nih! huh!..semalam mmg hari yg xbest sgt wat aku..flt retime dr tgh ari n d.e aku bley kate kenapa x bwat announcement kt gte?! xpernah langsung sesaper wat announcement kalo fly tue da di retime awal2.melainkan retime last minit!..erm tgklah jap lg time briefing,mesti kene highlight punyer! TENSION!!!! nanti aku sambung lg..nk sesiap g makan..

No comments:

Post a Comment