Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, June 11, 2009

niza da kawen!!


ASSALAMUALAIKUM semua..sehat? aku xbaper lah..huhu..selsema cket ngan mcm nk DOMAM je nie! huhu..xsukernyer aku demam time off..watla demam time keje ker kn..bole aku amek MC! hehe ;p

nie nk citer pasal wedding niza baharuddin ahad lepas..akhirnya kawen da bestfren aku time skola nie..naseb baik aku off sabtu ahad..kalo x,xdpt nk attend nikah n wedding die (aku bgtau die aku on leave! hehe)..meriah mase nikah dier..even aku lmbt cket dtg, tp aku sempat mencontengkan cket mua die ngan eyeline n mascara..hehe! punyerla susah minah nie nk wat mata die..asik berkedip2 je! ngan mulut die asik bercakap..x reti2 nk diam! heh..da dr skola pangai die camtue..TALKATIVE! VERY! hehe.. (aku pon samer! tu psl kitorang ngam kot..)

sekitar majlis pernikahan..
malu2 plak member aku nie..mase nie pon, mulut die mengomel ajer! NIZA! NIZA! heh










No comments:

Post a Comment