Lilypie Pregnancy tickers

Friday, May 1, 2009

..offday..

SALAM.. what a usual day.. nothing special.. tp arini aku bangun tersangatla lambatnye! hehe
nk tau kul bape? kul 1.30!! haha!! bangun pun sebab denga azan.. penat sgt kot lek dr keje mlm td..huhu.. bangun2 je teros wat keje umah.. basuh baju la ape lg.. adek2 aku leh lak g jenjalan tanpa membuat keje umah dulu.. AMPEH BETOL!! huhu.. tinggal la aku ngan ayah kt umah.. sambil basuh baju sambil masak.. masak ayam masak kicap n telur goreng ajer..simple..
abeh je semua keje..mandi lak.. erm pastu makan n on9 kejap... pastu baru td jumpe jap tunang aku n g giant beli adiah utk bagi kt member kawen sok.. da la aku amek cuti sampai isnin coz nk amek ibu lek dr umrah.. tp ibu msg bgtau flight delay.. 6hb baru lek.. huhu da la indu sangat2 kt ibu! IBU..LEK LA CEPAT!!

No comments:

Post a Comment