Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, May 3, 2009

..jalan-jalan lg ;)..



hye :)..harini aku g kenduri kawen kawan tmpt keje lama-KLAS-..nama die faridah bt rabu..tp kami panggil die KAK ODAH..ramai gak yg ader..btw,smalam pun g kenduri kawen kawen gak..kt enstek..tp x amek gamba pakai hp sendiri..pakai die nyer photographer..mgu nie byk sgt kua..smalam lepas g kenduri kawen,lek umah jap,terus tuka baju..yerlaa,xkan nk kua pakai baju kebaya! XSESUAI! hehe..terus g jalan2 tgk brg2 umah..tunang aku yg ajak..tp ain n azwar pun ikut gak..oh ya! ain n azwar nie kawan kami mase keje kt KLAS n AIRASIA..slalunyer ngan dorang gak lah kitorang g jenjalan..pastu g MINES..tgk brg2 umah lg..last2,tgk movie..citer COMING SOON..citer serammm!! aku nie da lamer sgt x tengok horror movie nie..mmg seram gak tp alhamdulillah lek umah xde la takot2..heh..



..nie aje gamba sempat dirakam.da la baju aku same tema ngan pengantin! jd penanggah la aku! hehe..

No comments:

Post a Comment