Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, August 12, 2012

happy birthday!!


ASSALAMUALAIKUM

Alhamdulillah kita da sampai hari ke-24 Ramadhan Al Mubarak..maknanya sekarang kita dalam 10 malam terakhir..malam Lailatulqadar..manalah tahu kita terpilih tahun ni oleh ALLAH untuk menikmati lailatulqadar kan? Insyaallah..tapi terawikh saya tak bape cantiklah tahun ni..huhu..semua perempuan akan rase camni gak kan? hehehe..

dan Alhamdulillah gak dah 2 kali berturut2 birthday husband dan saya jatuh dalam bulan mulia ni..husband 10 AUG, dan saya 14 AUG..alah! entry ni kua awal lak dr tarikh besdei saya tp disebabkan nak sambut sesama..so terpakselah wat kat tarikh besdei husband..sebab birthday dia hari jumaat..senang cket nak celebrate :)

tahun ni juz ade kek aje..PAVLOVA cake..hehe..nk sgt rase..tengok mcm sodap yo kan?! makanan berbuka pun beli je kat bazaar putrajaya..haha! malas betol nak masak ;p ok birthday cake adalah dari mommyzara'scottage :)

meh layan gambar yg x sebape ni ;)

kak fara ni ade jual macam2 jenis kek..bolehlah g kat blog dia yerh :)

PAVLOVA



suka sangat wat muka cenggitu..haih!





erm bagi saya dan husband, whipping cream dia terlebih lah..so yg bahagian kek tu x rasa sangat..huhu

 happy birthday hubby! :)

hehe itu ajelah nak diceritakan..nanti2lah lagi saya update lagi kalo ade bende yang best2..kalaulah ye..hehe..
selamat berpuasa!! :)

ILAL LIQA'


2 comments:

  1. happy birthday dear....
    hari ni, birthday sayang pulak..
    thanks sbb smbut time birthday sy..

    Ya Allah, aku berdoa kepadamu semoga panjangkn umur isteriku, murahkn rezekinya, permudahkanlah urusannya, makbulkanlah doanya yang tersirat mahupun tersirat.. agar kami dapat hidup bahagia ke akhir hayat..
    amin..

    ReplyDelete