Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, June 19, 2010

kawen time!!


comel x baby nie?..hehe..anak member baik aku-nurul niza baharuddin-..aku cilok jap anak die utk interprem kt blog nih! kehkehkeh!..
sekali tgk mcm lelaki kn?..tp pompuan tau! najah namenyer..dok bebaik je die ngan aku dlm kete..sebenarnyer tgu mak n bapak die g solat jap..aku?..pepaham jerlah!!!.. ;p

aku? erm insyaallah SOON..hehe..tue kt atas skali tu kan ader countdown ke ari bahgie aku nti..cheh!..hehe..btw,aku nk ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU kat irwan n azeera,marwan..tak lupa juga (ceh mcm wat ucapan raye lak yer! hehe..) kepada chekwan,fadzie,ija yg x dpt aku attend..sorry beb!..xsempat nk g kenduri korang!..huhu


irwan n azeera..dua2 dak podeh..ish sebuk je dak2 kecik nie tau! hehe


sweet kan pengantin nie..lain beno muke die kalo x makeup tau!

No comments:

Post a Comment