Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, June 20, 2010

hari ini

hye..assalamulaikum semua nyer! ;) aku tau x ramai (entah2 xde! huhu) yg sudi nk jenguk blog aku yg x sebaper nih..yerlah blog nie pon bese2 je..xde yg best pon..huhu..hanya luahan hati sang wanita yg bernama FAIZURA DZULKEFLI ajer..huhu..amboih! kan da terasa aku nih..HATI,JGNLAH CAMTU YERH..(hehe pujuk diri sendri..)

ujung minggu mcmnie selalunyer org akan wat per? erm bia aku jwb! (da tanyer,jwb sendri la kn! hehe)..org selalu akan kua g tgk wayang..g cuci mata kt mall..g mandi air terejun(wow! beshnyer!!)..g dating(hehe! ;p)..n mcm2 lg la kan?..mcmtue gak lah aku..kua ngan tunang TERCHINTA BUCUK2 MACIN(wekk!! ;p) g lunch td..punyerla jauh kitorang makan..kt KAJANG..mcmla kt area umah xde gerai mkn kan?..hehe..sebenarnyer, saje lepak jauh cket dr gangguan org yg kami kenal..hehe! ;p..tunang aku pun mental gak mcm aku.heh..2X5 jer pangai kitorang ni..dlm kete nyanyi2 sambil menggoyakkan kepala dan badan mengikut rentak lagu.(aiceh! hehe)..tu belom dtg sawan kitorang wat body langguage ngan setiap patah perkataan lagu tu..HARU JER! hehe..naseb bek tingkap kete die tinted itam yg ala2 nmpk ngan tak..kalo x,mesti org kt kete sebelah da geleng2 kepala tgk kitorang..hehe ;p

erm..kita tinggalkan ngan citer di atas..kita nk citer sedih lak..huhu..semalam g sepital kt seremban 2..lawat kawan sekerja kt WARD ICU..sian dier..lemah tol die..nk cakap pon x bape dengar..doc kata jangkitan kuman kt paru2..she's an indian..so pepahamlah kaum ni kan..mesti vegi punyer n shes very strict to that..tak pernah miss untuk amek vegi..n sampailah die pengan kt tmpt keje lepas anta family die g India aritu..POOR THAVA..WE ALL HOPE U'LL GET SOON N COME TO WORK AS NORMAL..yg sedihnyer,just kakak ipar die je ade kt cni..family lain semua g India..raso nk menitik air mato den!!..huhu...tp die seorang yg tabah..mcm2 dugaan da die tempuh dlm idop die..I'M PROUD OF U!!..

so untuk menutup majlis kita pd mlm nie(actually the time is 11.20pm)..kita selitkan ngan gamba2 aku n tunang aku..die tak tau nih!..mesti die mara kalo tau aku letak pic die kt cni..huahuahua!!! ;p

adik aku sebok menacap aje! heh..


meh cium sket! muahxx!!


gambo aku dlm jarak dekat..tanpa makeup ye!


jeng jeng jeng! dan ini die si pemalu yg tak berapa malu! hahaha! ape2 jerlaa kan..hehe




ha! imilah die tunang aku yg pemalu(yeke? hehe)


APE YG PENTING..KERJASAMA!..adui bukan tue la!! pe yg penting,.,baju kami td sama itam..kebetulan la plak kan..hehe..selamat bekerja tunangku..hari langsung kite tinggal 5 bulan je lg tuh!..anda takot tak?..sy da seram sejuk nie..*(aircond bilik kuatla plak! ;p)..


oklah..selamat mlm semua..























3 comments:

  1. bgs bgs..update jugak akhirnya:D

    ReplyDelete
  2. hehe da de laptop adik aku kt umah..so ari2 aku on9! heh! ko pe cite beb? biler nk p mkn pepahat nih?

    ReplyDelete
  3. hello...
    First time tgk blog kamu nii.
    Ok lah...... keep it up.
    Sy suka baca semuanya....kamu sgt ikhlas.

    ReplyDelete