Lilypie Pregnancy tickers

Friday, June 25, 2010

hari ini hari jumaat

HYE SEMUA-SEMUA!!..
erm sejuknyer cuaca arini..yerlah mane la tak,ujan kt lua nie..heh..tambah lg ngan kipas hangin btol2 kt atas kepala otak aku ni..hehe..bestnyer dpt dok dpan laptp sambil update fb,tgk post kwn2,btw TWILIGHT SAGA:ECLIPSE da nk kuar bln july nie!!..x sabar sgt2!..teruja sagt2!..xtau nk ckp cemane da nie..hehe!..hati nie melonjak2(cepatla 8hn jul!!)..time tu aku offday!! yippyyyy!!!..eh terlebih sudah! hehe ;p


wat mase nie gak aku tgh minum nescafe 3 in 1 yg aku wat sendri..(bukak capsul die..n tuang dlm cawan..buat sendri gakla kan3?! hehe)..alangkah nikmatnyer!..hrmm..adik aku yg no.3 tgh dok bergayut ngan pakwe die kt bilik bwh..hehe!..baru je kua sama2 td g carik keje..x sabar2 nk keje,baru je abes diploma ha!..huhu..yg adik aku yg last tgh sedap membuta kt sebelah nie ha!..baru lek sekolah la katakan..ponek!! tu bahasa n9 yerh bg yg x paham maksudnyer ialah : PENAT..heh

td adek aku yg ke-2,angah sms bgtau nk lek umah arii..bwk sekali mertua die tdo cni..uiyoo! ngan sepantas kilat aku n alang terus memulakan operasi mengemas pe yg patot..lg2 bilik bwh tu yg penuh ngan brg2 ibu aku..tuka cadar lain,lap singki,basuh bilik air,lap sane,lap cni..mcm2 kojo kami buek! heh..yerlaa org nk dtg kan..tp adik aku yg last nie tetap maintain ZzZzZzZ!! ampeh jer die!!

ha saje je letak pic nie..so aku x tipu koranglaa kan?..aku mmg tgh minum nescafe yang AKU WAT SENDRI(saje je bold kan ayat tuh.ahaks!)..aik lipstick aku pun nk interprem skali ke..heh!..

erm perasan x aku suke na pakai tudung warna UNGU nie?..heh..maybe kene ngan aku kot..hehe..tp aku suker n sayang bangat ngan tudung nie!!..



see! time kua ngan member2 aku pon still tudung nie gak aku pakai..busuk da die!! hehe..deyy basuh tau!!..mase nie g tgk movie LAGENDA BUDAK SETAN beramai2..erm sexy nyer kawan2 aku nih!..heh..tp dorang member plg best tau!..

uu tak dpt nk nengok lg TOKYO DRIFT kat tv3..husband adek aku ngan ayah tgk BOLA la plak!! huhu..sedih ati den!! takpolaa..da byk kali sebenarnyer tgk cite tuh! hehe..tp tetap best gak!..DRIFFTTTT!!!..kalo la aku ader can nk blaja drift,mmg aku nakkkk sgt2!!..hehehe ;p

inila upe eh bilo umah da bekomeh..tp sebenarnye kt ruang tamu nie takde ubah ape pon..hehe just lap2 cket n betol2kan brg aje..hehe..(npk x bende kecik warna ungu ats tv tue?..ha kawan sekerja aku bg mase die g perth aritue..thanx rina!)

nie lah bilik yg kitorang kemas petang td..haha! xpasal2 adek aku n husband die tdo cni..cumell jer! mak ayah husband die tdo bilik atas..ha! mcmtue lah anak..takkan nk bg mak ayah tdo kt bwh lak kn..ish2 x baik tue.. :)

oklah..penat da type nie..herm pasni nk watpe yerh..da la tak dpt tgk tv..huhu..sambung FB jer lah..heh..daaa~~














No comments:

Post a Comment