Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, June 5, 2010

AKU SEDIH :(

wat mase skang aku teramat2la sedih+kecewa+rase dipermainkan+tertipu dan seangkatan dgnnya!..masuk kali ni,rase da byk kali da aku asik marah die..tp tetap wat bende yg sama..DA MCM MANE?!! gerammmmnnyerrrrr! kenapala ko nie x phm2 kenapa aku marah ha!!

wat kawan2 sekalian..klo korang rase tertipu ape korang akn wat?terus terang?erm da straight to the ampang point pon same aje..tetap ulang bende yg sama gak..ntahla kaum adam nie,x phm aku..kang klo aku marah,kate aku nie emosional sgtlah ape laa..klo aku wat derk je,lg die wat bende yg sama aderlaa! ntahla..TENSION SIOTTTT!!!! huhu :(

3 comments:

  1. ko marah sape zura???bese la...xsume kaum adam leh paham pe yg kita rase..tu br bercinta @ tunang..dah kawin sok..lg terang ko akan nmpk segala2nya...hah..mase tu pandai2 la ye nk idup...huhuhu :)

    ReplyDelete
  2. hehe..bese la..aku nie kn emo cket..huhu..btw,aku arap si die tu xdela wat pangai lepas kawen..mau aku meroyan nti!! huhu

    ReplyDelete
  3. hihih...pape pun,doa byk2 k..mudah2an x mcm tu..eheh :)

    ReplyDelete