Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, June 24, 2009

AKU BENGANG!!

Salam semua org ;) hari nih nk merapu meraban cket..da lame x tulis ape2 kn? masuk2 je nk meluahkan perasaan di hati nih (cheh!)


arini angin sy x bape baik sgt..samerla ngan cuaca kt luar tuh (panas! even da nk kul 5ptg ha!)..tunang sy membuat perangai lamernyer KEMBALI!! huh dulu da janji tp bwat jgak lg..geram btol hati aku nih la!


dulu da marah2 terok kt die..pastu die bley wat dono je lg..lame2 aku biakan ajer..ha tau pun nk mintak maap lek! pastu janji xkan wat lg!


skang die BWAT la lagi!!!! satu hari xde dpt kol atau mesej..kalo x,hp aku nih slalu sgt dpt mesej die..takpun mesti die kol punyer..last die msg kol 3pg!..pastue senyap!..memule aku biakan ajer coz aku pun keje siang tuh..tp lame2 aku rase pelik..lgsung xde kaba berita..aku diamkan aje..nk tgk die camne..

sampaila aku lek keje..xde jgak mesej@kol!..so kul 5lbh aku mesej, xberjawab..ape lg naik darah la aku..nk kol, cdt lak xcukup..so, aku biakan lg..

sampai la mlm..still x berubah..aku mesej tok last kali..tup2 die reply..tp die kate "sy bz sgtlah.."
eee geramnyer aku!! ape ntah die wat samapi die bz xleh lgsung mesej!!!..so aku melancarkan perang ke atas MUHAMAD FAISAL AHMAD SALIKHIN!! awak tgklaa! sy akan biakan awak! PADAN MUKA AWAK!!! huh..

No comments:

Post a Comment