Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, June 8, 2011

REVIEW BLOG

asslamualaikum..hye..perangai yg lama da kembali lg yerh! apa tu ek?! pe lg klo bukan 'MALAS+NAK+UPDATE+HAPE2+KT+BLOG+AKU+NI'...huhu! agak kesian ngan blog ni,da berhabuk kot(kalola nampak kan)..wokeylah harini just nk review cket BLOG2 yg aku slalu sgt2 terjah..dlm erti kata,slalu tengok n lawat :)

1) MARIA ELENA
    - Blog ni aku slalu sgt terjah..nk tau nape? suke bace semua yg die type..n die ni aku rase better typing BI
      dari BM kot..hehe..sebab mcm janggal je bile bace BM die..die ni pon salah satu fashionista..suke gak
      gaya die ber fashion n shawl2 die..btw,dengan bace blog die aku rase english aku leh improve KOT!
      hehe! (aku x pandai sgt speaking,tp klo tulis BOLEHLAH..)

2) AIZUL MARCELLO
    - He was my wedding photographer! suke sgt2 tgk gamba2 yg penah die captured! dats y aku hired die..
       korang2 yg plan nk kawen nti n still cari photographer..cer tanye die..puas ati beb! ;)

3) IRINE NADIA MARCELLO
    - Dia ni adik pada aizul tu..budaknye cantik..mcm blog die gaklah..sweeeeet haje! hehe..ade mase korang
       lah lawat blog die..tp rasenye ramai da tau pasal die nie..glamer gaklah..siap masuk dlm majalah DARA
       lagi ;)

4) CPM HONEY NURHALIZA
    - Ha yg ni kakak pada aizul n irine..kire adik beradik nie mmg aktif berbloglah! kak hani merupakan
       distributor VCO aku..die pun pandai tau makeup2 nie! tgk jelah makeup die..cantikkkkk!!!! die ade
       wat kelas utk makeup ni tau! if interested,bgtau die :)

5) CIK EPAL
    - Dia nie aku slalu jenguk coz slalu sgt cite pasal mkn! n slalu wat aku terliur meleleh(acah je!) bile bace n
       tgk pix mknan tu..huhu..die ni kawan pada MARIA ELENA tu..kire fashionista gaklah depa ni..heh..

hermm..tu jelah kot..actually,byk lg blog yg aku slalu jenguk tp aku da rase kebas nk tekan kekunci keyboard(wah! ayat!) ni ha! huhu..punyela sejuk opis aku..ha! jgn igt aku mengelat wat keje yer..keje aku da siap tau! so aku bolehla wat keje x berpekdah yg lain..hehe..

oh ye! if korang ade blog yg rasenye interesting,suggestla kt aku yer..nti aku jengah..suke sgt bace blog!

oklah..sampai cni je..mata ngantuk plak..hujan kt luar tu..hohoho! arap2 biala sampai pagi sok..dpt tdo ngan aman n tenteram..(umah aku panas! huhu)


bye guys!
;)

No comments:

Post a Comment