Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, June 26, 2011

ADA ORANG TUH! DIE SUKE SGT! NAKTAU?! KENE BACE YERH! HEHEHE


asslamualaikum..entry kali ni disajikan ngan muke aku yg x tau malu nih dulu!hahaha! :p pengguna setia VCO okey!! I PROMOTE NI! hehe kalo sesape nk order,lehla pm KAT SINI yerh!hehe..

weekend aritu(sabtu) kua ngan hubby g tengok wayang cite X-MEN FIRST CLASS..punyela da lama cite ni kua kan..baru skang kami dpt nk tgk..yer arr..da hubby keje shift,aku lak opis hour..so pepaham jela cuti nye cane kan..susah nk samer dowh! huhu so kami kua tgk kt GSC TIMES SQUARE..punyela jauh nk tgk wayg..sedangkan kt ALAMANDA PUTRAJAYA tu lagila dekat..heh!aku saje je nk mendera hubbyku spy g jln jauh cket! hahaha! asik2 alamanda! bosan!!!! huhu..sampai parking je,terus amek gamba..


bukan ape,takot nti lupe mane park kete! hehe..jgn ckp aku je wat camni! aku tau korang pun mesti ade yg wat gak kan! ngaku je lerr!!! hahahaha! :p
kemain susah parking..sampai basement 4 tuh! huhu...okey after dat terus g tingkat errr..aku lupe da tgkt bape..ah! x penting..tp aku ada amek gamba ni..

ha! kt cni beli tiket wayang..kononnye nk tgk yg layar GODANG tu la! GODANG tu maknenye BESAR..hehetu dlm bahaso n9 yo!hehe..tp room kt tingkat 3..ampeh je!huhu..


korang da tengok lom?! BEST KAN2?! bagi aku mmg best walaupun x byk sgt action tp lehla kategori BEST!..mmg puas ati ;) hehehe

tapi kan adela org tu pada hari kejadian amatlah gembira hatinya(apala ayat aku nih!)..meh tgk gamba..gamba leh citer segalanya! hehehe..

GAMBA 1

'tengok2 dulu'


 GAMBA 2

'usha2 lagi..hehe'


GAMBA 3

'tadaa!!!!' (muka puas ati tu!) 

GAMBA 4

'hubby beli hp BARU!!!!' 

nahh! sepanjang aritu hati die suke aje! yelaa da dpt hp baru even bukan hp HTC tu yg die impikan..ikut bajetla derr! hehe..aku pun tumpang sekaki la leh godek2 hp die nanti..men fb wifi kt hp die ke nti..haha! gilo!
sebelum tgu wayang nk start,ktorang g la LOW YATT..sampai times square kul 1 lbh..show kul 6.40ptg..lame tu nk tgu! so jenjalan sambil tgk ragam org..hehe..last2 ragam kami je la yg hade pon! hehe

nk cikit yangg!!!


yeay!! dpt gak rase! slurpppp! hahahaha!!!

sedap woh kusi urut ni! SEHINGGIT-3MINIT..bolela dari xde kan! hehe..
erk! semacam je muke aku!

oklah itu jela nk cite pon..bukan best sgt pun cite aku kan2..thanx coz sudi bace..ni pun cepat2 type coz nk g amek hubby lek keje jap agi..bye alls!!!





1 comment:

  1. kemain ko jalan2....ko preggy ke beb?? aku ketinggalan zaman sket ler

    ReplyDelete