Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, March 9, 2010

a trip to kuching,sarawak

hello! hello semua..rindu nk type kat cni..heh..setelah sekian lama menyepi..(last entry psl kawen adik!)..huhu internet da potong sebab line die slow GILAK!! naik darah aku dibuatnye! huh!..
nie pun pakai broadband n laptop adik aku..naseb bek la die lek tdo cni kejap..laki die ader seminar kt otel empress nie..erm pape jerlah kan..

26jan10 aritu kami anak beranak n sedara2 belah ibu g kuching..adik aku sanding kt sane plak..oh ye! adik ipar aku ni org sarawak..at last, g jgak la aku ke sarawak..tp plg BEST nyer laa..mase kapal torobang nie kt atas,tetibe je kt lua jd gelap n kapal bergoyang2..tu tade hal lah sebab kapal airasia kan kocik..mmgla akan arse gegar..tp tetibe je kapal tu jatuh! mak datuk! nk gugur jantung aku ni ha! (da la dok sorang2 kt seat depan..family n sedara2 aku semua kt seat lain..blakang lak tuh! huhu).
2 kali tau! mmg rase nk nangih pon aderla..crew pon muka da petak semacam je! hehe..
bile da ok,captain wat announce.bad weather in KUL (KUALA LUMPUR)..tue sebabla jd mcmtue..
patotlaaa...hehe..

sampai epot je,kami dijemput oleh pengantin (adik aku n husband die le! heh) n sedara2 belah sane..teros g mkn mlm..kitorang order mee jawa,mee kolok..nak rase mknan sane la kan..bely tahanlaa..tp sepupu aku,suza tambah 2 kali beb! takpenah2 aku tgk die mkn sebyk tuh! hehe..
2nd day (sabtu) dorang bwk kami g PASAR SERIKIN yg mengambil mase dlm 1jam g sane..sempat la aku tdo kejap dlm kete..sampai sane dlm kul 12.30tgh ari! bygkan matahari tgh terpacak atas kepala,kitorang dok jalan ctu..punyerla panas YA RABBI! mmg x hingat! aku jalan pon xsampai separuh da surrender beb! berpeloh bagai la! ibu aku suh patah lek..tp tmpt die mmg best..MCM2 ADA! hehe..

org sarawak mmg bestlah! sedara2 adik ipar aku nie bwk kami jenjalan tp merungut pon..TABIK SPRING SANA MEREKA!..eh lupe plak..kt sane kami dok kt homestay..bleylaa sebab kami pon ramai..dlm 21 org yg g sane..


AFW membawa kami ke kuching n berikan 'pengalaman'
yg x dpt dilupakan..huhu




cousins aku sebok beli key-chain(hai budak2la katakan..heh!)


pasar serikin..

4 beradik..hehe!

nih la homestay kami..comel je dr lua ni ha..

No comments:

Post a Comment