Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, March 16, 2010

no title..hehe

salam semua..jam menunjukkan lg 2 minit ke 12tgh mlm..tp mataku belum lg ade tanda2 nk tdo..huhu..nie mesti sebab minum nescafe siang td..haha! da la sok nk kje,,tp xpe,keje ptg,so ader mase lg..hehe..ahli isi umah nie semua da nek atas tdo..tinggal la aku sorang je kt bwh..xtau nk watpe..bukak FB da, tgk website org len pon da, check email n balas email pkn da..so aku ttmbah kan jerlah isi blog aku ni..sebelom nti akan diringgalkan lg berminggu2 lamernye (kotlah! hehe)..

wat mase nie angah n husband die dok cni lg untill furher notice kot..even agak janggal bg aku (yerlah 1st time dpt adik ipar kan! hehe)..tp bagus gak dorang ader..lehla aku online tiap2 ari!.hehe! internet kt umah aku da potong sebab slow sgt n x slalu gune pon..bukan ade laptop pon umah ni..almaklumlah manelaa aku mampu nk pakai laptop! hehe..


erm nk dekat 2 minggu aku x jumpe tunang aku (huhu!)..n wat mase nie aku tgh kecik ati ngan die pon..suke sgt nyakitkan atiku ni (cewah ayat! hehe)..em xyahla aku bgtau sebab ape,nti semua org tau lak..hehe..yg leh aku bgtau,aku mmg tgh bengang ngan die..huhu..xrase pon nk berckp ngan die..sorrylah dear, u call,mmg i takkan angkat..huhu..tp sms die aku bace n reply..TU LA,WAT ORG SAKIT ATI LG..PADAN LA MUKA!..


erm sepatotnya awal bulan depan,aku g bandung ngan member2 aku,tp terpaksa dibatalkan(aku je yg cancel,yg lain g..huhu)..atas sebab2 yg x dpt di elakkan sgt..sian dorg,da plan mcm2,aku lak wat hal x dpt join..lain kali la beb!..g phuket nti ke..hehe..or denpasar kan?..haha tu semua kene tunggu aku lepas kawenla!..sebelom kawen, no way!..mmg x dpt nk g..bajet lari beb!..hehehe..


erm oklah,takat nie je aku nk bebel memalam buta nie..nk iron uniform n gosok gigi..mau titon la!..sula malam maa!! hehe..nite everybody..hve a nice dream.. :)

No comments:

Post a Comment