Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, November 28, 2009

what a day

asalamualaikum..lamenyer x menjenguk blog aku nih..huhu..
sekian lama menyepi..bukan ape, punyerla malas nk update! huhu
lgpun kabel internet tu da terputus..so aku da ilang punca nk online..
nk x nak,kene tgu adik aku lek bwl laptop die..barula aku dpt idop ha! hehe..
erm sebulan 2 nie..aku mcm bese je..
life ngan kawan2 airasia..g langkawi ramai2..best siot!
so lepas nie plan kitorng g PULAU PERHENTIAN plak! hehe.thn depan, insyaallah..

erm cakap pasal keje kan..keje aku skang semakin stress..da la mmg stress,tambah lg stress..huhu
keje yg sepatonyer kitorang x yah wat..kene bwat..ntah hape2!
aku dulu keje ngan KLAS, xde pun kene jge entrance camnie..sampai nk 7 org jage 1 entrance!
mmg gile punye! ntah hape2..
tp nk wat cane..da BOSS yg suh mcmtue..katemyer 'if pax bring bge more than 2, who want to answer?'..'if pax h/carry bge more than 7kg, than juz pass by entrance..who want to answer?'..
halallaweh! kt klia pun mmg camnie ape! relax je airline lain! aku pun sebenarnyer x phm beno
company aku nie..huhu..btahla..bwat je laa..kang kene buang..tak pasal2 aje..hehe..

oklah..time to go to work!..hish! malas betol aku nk g keje..TENSEN!!

No comments:

Post a Comment