Lilypie Pregnancy tickers

Monday, September 21, 2009

SALAM AIDILFITRI

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN


assalamualaikum semua..samat ari raye!! hehe..xsangka kan cepat betol Ramadhan berlalu.. skang da raye la pulokss!..tp bg aku rayer tiap2 thn samer ajer coz aku berayer di epot!! huhu..sejak da bekerja nie, xpenah skali pun cuti rayer..tp xpelah..DOUBLE PAY maa!! hehe..nie pon aku baru lek dr keje..shift petang..sampai kul 12mlm..sok n lusa offday..barula dpt berayer..hehe..xsalam pun lg ngan ayah ibu tau! xsempat..aku tdo,dorang da gerak g kampung..celik mata ajer,semua org da xde! tinggal la aku di umah keseorangan..hehe..


naseb bekla dpt pakai baju raye thn nie kt tmpt keje..da lamer airasia xbg pakai baju rayer tau! dlu mase kt mtb klia aderla,biler da tuka lcct,da xde pakai da..thn nie baru mule lek..pe lg,semalam ramaila yg melaram..hehe..termasuklaa aku! ekeke!..1st rayer,baju warna itam tanahnye n corak bunga..2nd raye baju warna putih tanahnyer n bunga warna kuning..hehe..tp td team aku 3 org je yg pakai baju raye! yg len da malas coz susah nk wat keje katernye!..aku yg keje kt gate side nie pon leh pakai baju kurung tau! hehe..aper daa dorang nie! ;p


erm thn nie ingat nk g berayer umah kengkawan mase skola dlu..tu pun kalo ader mase..insyaallah..so kengkawanku,kalo ader wat open house tu,igt2la sy di cni yer! sy bley ajer memeriahkan suasana..ekekee!! (mcm bley ajer! ;p)





1st rayer (siap pakai vest lg tuh! x hingat! hehe)

2nd rayer (ok x? ekeke)



No comments:

Post a Comment