Lilypie Pregnancy tickers

Friday, April 1, 2011

my 1st nephew

SALAM SEMUA!!!!..wah! skang aku da makin aktif ber blog..hehe! tahniah pada diriku sendri..hehehe..mase skang da byk kan..keje pun rileks..tu yg senang nk update ;)

wat mase ni aku tgh tgu MAHARAJA LAWAK kat ASTRO PRIMA..countdown time=5mins more to go..hehe..mestila nk tengok JOZAN!!!..yg lain erm nk tengok jugaklah..heh..EH! NI SEMUA BUKAN SY NK CERITA SEBENARNYE!!!!...................

tanggal 26 Mac 2011,lahirlah seorang putera ke bumi yg nyata..nama diberi AMEER AR-RAYYAN..ha! anak sape ye!! ya! beliau adalah anak den!..eh ANAK BUAH den!! hehe..cucu sulung DZULKEFLI dan FATILAH(ni namo parents den yo!)..anak adik aku..huhu adik aku da beranak..bilola turn den ni???...soklan tu digantung sekarang kerana jawapannya lom pasti lagi..hehe..nama penuh anak buah aku nie AMEER AR-RAYYAN BIN ASWANDI..adik aku kawen awal setahun dr aku..hehe langkah bendul ;p

yg semestinya,aku pun tumpang gembira ngan kelahiran ni..yelah,da dpt darjat da aku skang ha! darjat MAKLONG..hehe..anak buah lelaki lak tu..adik beradik aku ni semua pompuan..so korang bayangkanlah betapa gumbiranya seisi keluarga bile baby sulung lelaki ni keluar..hehe..


time ni baru je beberape jam(aku x igt!!) kua dr labour room Hosp.Serdang..merah lagi..tp mata die bulat je tau!selalu aku tgk baby mesti bkak cket je mate tp die ni nmpk penuh anak mata die..dasyattt!! hehe
ikot mummy die la tu..hehehe(adik aku mate beso!)

alaa aku x amek byk gamba..nie je angle plg best..lain x jd..huhu..mgu depan die nk lek cairo da..huhu..bapaknye koje sane..anak bini konola ngangkut skali kan..kalo leh,nak je ia si ameer ni tinggal je cni..leh kitorang jage..kihkihkih!!! ;p

ape2 pun,semoga adik aku-nurul ummi- menjalani pantangnye dengan jayanye yerh! hehe..nti along bwk lek kfc,pizza,mcd kt umah ibu..ko tgk jelah kami mkn ye! hahahaha!!!

oklah..till here..c u again next time...

daaaaaaa!!!!!

wassalam


No comments:

Post a Comment