Lilypie Pregnancy tickers

Friday, March 18, 2011

VCO BEST!

salam semua..
sy nk mintak maaf kat cni..
kak cpm honey nurhaliza,aizul marcello n irine nadia marcello bukan agent vco yeh..
dorang DISTRIBUTOR vco..
huhu sy mintak maaf byk2..







assalamualaikum..topic kali ni(ceh! da mcm wat speech la plak..ahaks!) mengenai VCO ..atau nama penuhnye Virgin Coconut Oil..ok dipendekkan cite aku dpt info psl produk ni via Aizul Marcello ..my gambargrapher mase wedding aku aritu..die pm fb aku n kenalkan aku ngan produk ni..mule2 mcm ragu2 nk try coz byk da produk aku gune,tp x berkesan sgt..n yg plg aku curious hargenye yg x bape mahal(haha! sorry aizul!)..bukan nk berlagak,tp da byk gune produk len yg leh thn gakla arge die tp alahaiiii!!!..hasil ya adooo!!!..tp tiba2 ati ni tergerak nk try gak..so aku pon pm lah kakak die, CPM Honey Nurhaliza..coz kakak die agent produk nih..sebelum tu pnjg lebar gaklah aizul bgtau manfaat vco ni..disambung pula ngan kakak nye lak..lagi aku rase nk try sgt2..

so tanggal 31 Jan 2011(fuhh! aku igt tarikh tu beb!! haha!) aku pun start la gune..n part plg best soft gel ni leh gune kt muka..sapu kt muka bile time nk tdo n biakan..hasilnye pagi sok kulit muka lebih lembut beb! wa ckp sama lu! x tipu punye! jerawat yg nk tumbuh pun terus x jadi..perubahan plg ketara kt idung aku lah(alamak! segan benonye nk cite! huhu)..aku ni ade mslh bintik2 kecik kt idung..klo pakai makeup mmg nmpk sgt2..tp bile gune vco..tadaa!! da makin kurang..I LIKEE!! I LIKEEE!!! pegang idung da x rase bintik2 tu daa!! hehe..beta amat sukekannyeeeeee!!! so sesape rase nk try produk ni,jgn malu2 jgn segan2 leh contact kak cpm kt fb die CPM Honey Nurhaliza or adik die Irine Nadia Marcello .. dorang nie agent plg aktif..thanx a lot kak cpm!! thanx aizul!! dorang tiga orang nie siblings plg best :)

so end of the day..dont judge a cheap product easily ok! harge die semua org mampu beli..dari beli produk yg mahal nk mampoooos tp xde kesan..korang jgn risau..produk ni halal dan sah dr segi umdang2 k :)


hehe nie lah hasil die..muka nmpk lbh licin!!! hehehehe

yg ni lak my full pic afer married..herm ade beza x? yg pasti berat bdn sulaa naik loooo!! hehehe



korang trylah..

mesti puas ati nyerrrr!!

till dis time, c ya!

1 comment:

  1. kami bukan agent la yangg...dc...eheh..:) sukanya dgr pengakuan testimoni cmni..keep it up ya dear..muahh2

    ReplyDelete