Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, August 9, 2009

yesterday..today..tomorrow..

ASSALAMUALAIKUM cikgu..hehe! mcm budak2 sekolah la plak ;p..ape kabar rakan2 blog ku..ada sehat? erm ku x bape nk sehat coz batuk je..uhuk! uhuk! ha nie pon tgh batok aje ha..entahla..da mkn ubt batuk bergelen2 pon xsembuh2 gaks! (sebenarnyer baru 2 kali je! ekeke! ;p)..mgu nie aku byk senang hati coz cuti dr kerja selama 8 HARI!!..hehe malas nk pk bebanan kerja n mslh2 kt tmpt keje..abeh ar lek keje nanti ni..confirm otot2 kt badan nie da malas benar nk wat kerja!..ekekeke...lgpun bukan wat ape..aku hanyer berehat di rumah sambil melayari internet (ari2 bukak fb! hehe)..sampai ibu pun asik tanyer pesal la ngadap komp ajer..hehe..anak ibu nie kan CELIK IT! wahahaha!!!

semalam pagi2 buta je ibu da kejut bangun(xdela pagi mane pun,kul 8! hehe)..suh siap2 lek kampung ayah coz ader kematian..terkejut gak aku..igttkan family terdekat..upe2nyer nenek sedara..mmglah aku x rapat ngan dorang tp bg menghormati family dorang..aku un bersiap la..even mata bengkak2 coz XCUKUP TDO!..huhu..kul 4pg pun aku x lelap lg sebab asik layan batuk ajer! :(..tp kami lek sebelum jenazah dikebumikan coz ayah keje kul 4ptg la plak..lgpun adik aku si angah bley plak sesat jln kt SOGHOMBAN!..die ader gov test kat sek men puteri..pastue tme rehat g jalan sat..lepas tue x tau nk cr jln lek ke sek tue..ape punyer turr da die nie..hehe punyerlaa penat ayah aku bg direstion kt die n akhirnya selamat gak die samapi saner..

arinie aku baru je lepas lek dr shah alam..anta adik aku ,alang lek umah sewa die..bukan aku sorang je..ibu n adik bongsu aku pon ikot skali..idop kt s.alam nie mmg byk pakai duit kan?..mcm dok kt K.L da rasenyer..mane taknyer..sewa umah die je da
RM1K++!!..tue belum campur bil api air n mkn minum lg..mak ai! da la die tue student aje..ne laa ader dwit sgt..herm ape2 je laa..janji ko blaja rajin2 sudah..x gitu? hehehe..

n today 10 AUG 2009 is my LOVE's BIRTHDAY!..HAPPY BIRTHDAY AYANG!!..moga ape yg ayg impikan akan menjadi kenyataan nati..AMIN.. :) .. SY SAYANG AYG SANGAT!..MUAHXX!!

No comments:

Post a Comment