Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, April 7, 2009

I'M BACK!! :)

HALU everyone! i'm back! hehe.. sebenarnye xde ape nk dicoret kt cni..ari2 wat bende yg samer je..bosan kn? huhu..g keje,lek keje..erm by the way, at last setelah sekian lama dpt gak aku mkn PEPAHAT!! YEAY! thank u my dear! muah3!! hehe..korang tau x pepahat tue ape? its a seafood..sedap tau!



*sori gamba gelap! hehe




tue citer pasal makan..erm lapa la plak! ;p hehe..arini tak keje..so dok umah,layan internet,cr baju baru..hehe..aku skang taksub sgt ngan on9 shopping!..sebab aku nie susah nk cr baju kalo kuar mall..haha! xpandaila nk pilih..pastu planning utk wedding ceremony(lmbt lg kawen,thn depan! haha!)..cr utk photographer nanti ;p..plan nk cr umah sewa..erm area salak tinggi ni leh thn gak arge sewa ek..huhu..bukan byk gaji pon kitorg nie..erm gamba ape ek nk letak cni..erm nie gamba my collegues n me lepas abeh wat flight D7 MELBOURNE..






*boarding hall after d7 flight*


*peace*

aku sebenarnyer dtg utk kacau dorg wat keje je..haha! aku time tue keje kt domestic departure hall..hehe

tiap2 kali masuk opis,aku suker tgk bende 2 nie..dlu 1 je..skang die da beranak lak! haha! klo leh bwk lek kan best! besa! hehe ;p


*aircraft model.plg besa kt
dlm company nie kot! ;p*

No comments:

Post a Comment