Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, March 14, 2009

erm lamernyer tak menulis (actually,menaip! hehe)..skang tgh tgk ICE AGE 1 kt tv3 sambil type nih..sambil sms ngan tunang..ader ke die nk g perak sok tp leh lg lepak assalam waktu mcmnie?hish xphm btol den! kang sok nk bgun da susah,tol x?! huhu..erm siang td g kenduri tunang
sepupu..tunang die org kg.sawah..haha! tunang die mcm muka awek bestfren aku siot! sebijik lak tuh! hehe..ingtkn awek besfren aku td ;p hehe!
erm arini penat..lepas g tunang tue,g lawat pakcik amie kt umah die kt seremban..die kene PUKUL! ader org khianat! siap da simbah petrol kt bdn ngan kete die! nasib baik pakcik aku dpt elak..kalo x,hish xtaula nk ckp ape! tp lupe lak nk amek gamba kete die td.terok kene pecah! sian pakcik..huhu..anyway,aku juz letak gamba tunang sepupu aku jerlah!




ridzwan n tunang die


tgh sarung cincin



adeq n me lepas kenduri selesai..peace! ;p






No comments:

Post a Comment